توآ - ذاتما


توآ - ذاتما

« شکوه پیر هستی »

روشـــهای برطــرف کـردن چــربی شــکـم

 
روشـــهای برطــرف کـردن چــربی شــکـم
 
آیا برای کوچک نشان دادن شکم در زیر لباس از گن استفاده می کنید؟اما این تغییر موقتی است .شما می توانید با تغییر دادن روش غذا خوردن خود  شکمتان را برای همیشه کوچک و صاف کنید.
 
اکثر افراد هنگام پوشیدن لباسهای تنگ و چسبان از گن استفاده می کنند تا شکمشان کوچکتر شود و در لباس معلوم نشود. زیرا شکم اولین ناحیه ای است که  هنگام پوشیدن لباس خیلی به چشم می آیدو شما همیشه برای اینکه شکمتان تا  این  اندازه بزرگ است احساس خوبی ندارید .چربی ها در بدن بیشتر در شکم ذخیره می شوند و از بین بردن این چربی‌ها بسیار مشکل است زیرا بافت چربی شکم به سختی از  بین می‌رود و در برخی افراد  شکمشان  شل می‌شود و شکل بدی به خود می‌گیرد . استفاده از چند نکته زیر به شما کمک می کند  تا بدون استفاده از گن شکم خود را کوچک کنید.
 
اغلب کسانی که شکم دارند دچار اختلالات گوارشی هستند. استفاده از نوشابه های گاز دار ، خوب هضم نشدن غذا  در معده ،وارد کردن و  بلعیدن هوا به معده هنگام غذا خوردن و همچنین  استرس ، کارهای روزانه نیز در بزرگ شدن شکم تاثیر دارند .
 
با آرامش غذا بخورید:
 
زمانی که در محل کارتان به سرعت و تند غذا و یا  ساندویچ  می‌خورید . این  روش غذا خوردن نه تنها شما را سیر نمی کند بلکه تاثیرات بسیار بدی بر روی معده شما می‌گذارد که یکی از آنها ، انباشته شدن چربی در  شکم  شما می باشد.روی یک صندلی و پشت‌یک میز بنشینید و غذای خود را آرام و با  آرامش بخورید ، صرف غذا در هر وعده باید به مدت ۳۰ دقیقه طول بکشد،  دقت کنید که لقمه های غذا را خوب بجوید و سپس لقمه دیگر را بخورید .
 
از میزان کالری متناسب با بدن خود استفاده کنید
 
باید بدانید که بدن شما در طول روز به چه میزان کالری احتیاج دارد . اگر از کالری بیشتر از نیاز بدن استفاده کنید باعث ذخیره شدن چربی در بدن و در نهایت چاقی شما می شود .
 
در وعده های غذایی از سبزیجات استفاده کنید.
 
سبزیجات دارای کالری کمی هستند و  استفاده از آنها در وعده های غذایی باعث پر شدن معده شما  شده و  از  خوردن زیاد غذا جلوگیری می کند.
 
از  گوشت در وعده های غذایی استفاده کنید: با استفاده از ماهی ، گوشت گاو ،مرغ   ،پروتئین و انرژی مورد نیاز جذب و ذخیره  بدنتان می شود اما ذخیره سازی و جذب انرژی  در ناحیه‌ی شکم شما صورت نمی گیرد.
 
به جای غذاهای سرخ کرده از غذاهای  آپ پز استفاده کنید زیرا  هضم  غذاهای آب پز آسانتر بوده و  جذب آنها در بدن با چربی انجام نمی شود .
 
از مصرف نمک زیاد در غذا پرهیز کنید :استفاده از نمک زیاد باعث جمع شدن آب در بافتهای بدن به ویژه در ناحیه شکم می شود و باعث برجسته شدن آنها می گردد.
 
در صورت داشتن هر گونه مشکل گوارشی به پزشک مراجعه کنید و مشکلتان را رفع کنید . با خوردن غذاهای سالم از دستگاه گوارش خود مراقبت کنید تا دچار آسیب نشود.یکی از بیماریهای گوارشی که باعث بزرگ شدن شکم می شود یبوست است . چنانچه از این مشکل رنج می برید چند عدد آلو  یا انجیر خشک را از شب قبل خیس کنید و صبح به صورت ناشتا قبل از صبحانه میل کنید.
 
ریه هایتان را با کشیدن نفس عمیق از هوا پر کنیدهمراه با تنفس عمیق شکم خود را به داخل ببرید و  با عمل بازدم شکم خود را رها کنید این عمل باعث حرکت عضله‌های شکم می شود و درنیجه  چربی‌های آن  به مرور زمان ازبین می روند .
 
از مصرف مواد قندی و شیرینی ها پرهیز کنید:این مواد سریع جذب بدنتان می شود و باعث چاقی می شود در عوض می توانید از غلات که سرشار از ویتامین و پروتئین هستند استفاده کنید
 
ورزش کنید: در هفته سه بار به مدت ۳۰ دقیقه ورزش کنید بهترین و ساده ترین ورزش پیاده روی می باشد. شما می توانید از ورزشهایی نظیر ، شنا ، دوچرخه سواری و .. .برای از بین بردن چربی اضافه استفاده کنید.
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نويسنده: روح الله ? تاريخ: چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ? لينک اين پست ?


© All Rights Reserved to kungfutoafire.LOXBLOG.COM / Theme by:
bahar 20

?